• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varför knackar du inte på dörren och hälsar?

M

Matts Torebring

Guest
Detta var bland det roligaste jag mött när jag parkerat min husbil...
Jag tycker detta var ett stort steg åt rätt håll..

En dörr öppnades till en av husbilarna och en trevlig dam sa till mig, ”Jag har allt kollat upp att du kommer från Aneby och är med i Husbilsklubben, vi kommer från Tenhult och tack för tipset på din blogg, att åka till Gränsö Slott på julmarknad”. Vad roligt att möta människor som pratar och skojar och inte gömmer sig i sina bilar.

Se allt det trevliga på min blogg, det vi mötte på Gränsö Slott, Västervik!
Mvh Matts Torebring

Senast redigerad av en moderator:

Anita / Soren

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1018
Medlemskap
2025
Sv: Varför knackar du inte på dörren och hälsar?

Jag brukar försöka gå ut när jag ser att andra husbilister är på gång ut ur sina bilar, och då märker man med en gång om det är en person som uppskattar att snacka en stund eller ej. Jag vill inte påstå att alla har den lusten utan en del kikar bara fram bakom gardinerna.

F

F.d. 25098

Guest
Sv: Varför knackar du inte på dörren och hälsar?

Hej.

Man får inte glömma att det finns människor som av olika skäl inte är så sociala. De kanske tycker att ett hej,hej räcker gott och behöver inte för den delen vara otrevliga.

Peter:msn_sunglasses:

Toppen