• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varför inte igenom VPN

Riviera

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
139
Medlemskap
2025
Jag har sedan en tid F-Secure's Freedome som i alla avseenden fungerar perfekt, med ett undantag: Husbilsklubben.

Med VPN-kanalen påslagen betraktas jag som gäst, inga bilder. Och klickar jag på en bild så uppmanas jag att logga in, gång på gång. Det samma om kanalen slås av, vilket fordrar nystart av browsern för att komma igenom.

VPN är ju av stor betydelse för oss resandefolk som vill se t.ex. svensk TV utomlands; förutom att alla inte behöver ha reda på mitt IP-nummer. Varför är det viktigt för Husbilsklubben?

En konspiratoriskt lagd medlem.

Håkan

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026
Sv: Varför inte igenom VPN

Inga stora problem. Det är ju bara att slå av VPNtunneln med ett klick. Jag använder dold.se och har inte samma problem som du.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Problemet kan komme fra filter på cookies, har selv problem i en Edge beta som mister 3 av de 6 cookies som legges opp fra forumet. Pålogging funker ikke med denne varianten. Når det gjelder vpn så er det endel tjenester som jeg ikke ville kalle vpn men mer proxy tjenester - disse fikler med cookies for å skjule lokalitet av klienten og er destruktive for påloggingen på hbk.

WillyPe

FD HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
2029
Medlemskap
2023

Jag använder en samsungplatta med chrome som webbläsare. Det fungerar att läsa forumet med f-secures vpn-tunnel freedome.

Toppen