Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Håller med........vad menas egentligen? Ska vi ha en gräns till Spanien som liknar gränsen till Iran och ska vi ha en gräns till Portugal som liknar den till Cuba. Hänger inte alls med!! För min del så vill jag resa fritt i Europa!!Tillåts dessa idoitiska inlägg på forumet så ska jag be att få lämna klubben. Sånt här trams hör inte hemma här.
Jag tycker dom kan vara kvar Det är kul och läsa dessa korkade inlägg.I en annan tråd kan man läsa om folk som tror vi är hotade utifrån vi är fan i mej hotade inifrånInlägget med rasistiska undertoner och efterföljande svarsinlägg raderade.
Jag trodde detta är en husbilsklubb med intresse kring husbil och resor.
Är inte intresserad av hetsjakt på invandrare mm.
Finns andra klubbar.
Vi har tydligen litet olika syn på vad högt i tak innebär. Jag känner mig inte lurad och skriver vanligtvis vad jag tycker utan någon känsla av att behöva cencurera mina alster.Högt till tak ska man inte inbilla sig att forumet har, då har man lurat sig själv.......................
Utan att vara riktig säker misstänker jag att även om det är ett internetforum så finns det en ansvarig utgivare. Dvs någon som har det yttersta ansvaret gentemot gällande lagar och förordningar och kan hamna i klammeri med rättvisan om inte vissa inlägg tas bort.