• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

varför får jag upp detta meddelande?

F

F.d. 50209

Guest
Försöker trycka på Tack för ett inlägg, men få fram detta?? Jag är medlem, har inte försökt redigera i någon annans tråd. Är det någon adm. som inte gillar inlägget jag vill tacka och blockerat detsamma??

vBulletin-meddelande
Arne Bakom ratten, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
  1. Den vanligaste och troligaste orsaken är att den funktion du försökt använda kräver att du är HBK Medlem eller att sidan är inaktuell.
  2. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
  3. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: varför får jag upp detta meddelande?

Tala om vilket inlägg du försöket nå när du får detta meddelande så ska vi se vad orsaken kan vara.
Kopiera gärna länken med att högerklicka och klistra in i svaret.

F

F.d. 50209

Guest

Tala om vilket inlägg du försöket nå när du får detta meddelande så ska vi se vad orsaken kan vara.
Kopiera gärna länken med att högerklicka och klistra in i svaret.
Hej Håkan. "Det var i tråden jag är inte bitter" men då jag idag på morgonen letade reda på inlägget så finns jag med i "Tacklinjen". I går kväll däremot fick jag tre ggr upp det jag frågade om.
Mvh

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Detta kan hända om inte din klient uppdaterats efter 1:a tacket och knappen trycks igen. Kan hända när det är trögt på nätet och man använder backknappen i webläsaren.

Toppen