• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VARFÖR STORA BOKSTÄVER IBLAND ?

F

F.d. 53227

Guest
Hej paffw !

(varför Det blir stora Bokstäver i Bland Förstår Jag Inte)
Byt tangentbord från ENG till SWE.

//Seppo

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028
Sv: Kalajoki

Hej paffw !

(varför Det blir stora Bokstäver i Bland Förstår Jag Inte)
Byt tangentbord från ENG till SWE.

//Seppo

Borde nog vara SWE tangentbord för det finns åäö använde en Samasung tablett 7" ibland när Jag Trycker på Mellanslag så Blir Det Stor bokstav Först i bland Inte Som Ni Ser I Detta Stycke
Ha De Paffw

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det burde finnes en instilling i settings for tastaturet for denne rariteten, selv har jeg kun en switch for automatisk punktum om en trykker to ganger på mellomrum. Kan være en av predikt funksjonene, selv har jeg slått av det meste. Bruker standard tastatur i Android 4.1.1. Det finnes mange apper som implementerer nasjonale tastatur, og noen av disse er rene katastofen for teksten. På eldre Android brukte jeg en nordisk tastaur app, den hadde mange merkelige settinger. Samme gjelder en mapping funlsjon for eksterne harware tastaturer.

F

F.d. 55319

Guest

Hej Ulf!! Cate som skriver nu!! Helge säger att du skall försöka ladda ner Appen med Skandinaviskt tangentbord, kanske det hjälper!!
Jag köpte ny telefon här i Las Palmas och laddade ner det och fick då in alla våra bokstäver!! :wink:

paffw

HBK Medlem
Kommun
Finland
HBK-Nr
1977
Medlemskap
2028

Det verkar som det inte blir stora bokstäver mera Nu Blir Det igen Detta Är märkligt vad Är Detta detta Har Jag skrivit utan Att trycka På Storbokstavs Pilen En enda gång har inte använt Komma Eller Punkt Heller prövade på facebook också Där Funkade Det Som Det Skulle
Ha de Paffw

Skall tillägga Att Detta är skrivits Med en 7 Tums padda samsung

Senast ändrad:
Toppen