• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varberg!

IngBo

FD HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
879
Medlemskap
2021
Varberg är utsett till den populäraste sommarstaden efter Göteborg och Stockholm.

Inte konstigt att det är trångt på gator o torg, restauranter, på sommaren.

Något som jag hoppas ska gå av stapeln i år också, är

Street bourbon band. som brukar uppträda i Socitetsparken en kväll.

Förra året var det runt 4000 personer.

Gratis inträde, men vill man skänka en slant går det oavkortat till Almers hus

(Barncancerfondens rekreationshem för familjer med barn som har cancer).

/ Ingela

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Varberg!

tacka för att varberg är populärt ställe, ställplatsen vid apelvikens camping tar 100kr, tillgång till talett o dusch ,på getterön är det gratis att stå, så dom vet var turisterna (hus-bilsfolk)lägger sina pengar, synd bara att sotenäs kommun inte fattat det vi husbils,åkare är väl bara i vägen så man får lägga pengar någon annanstans ,, mvh håkan
:wub::yes:

Senast ändrad:

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025

tacka för att varberg är populärt ställe, ställplatsen vid apelvikens camping tar 100kr, tillgång till talett o dusch ,på getterön är det gratis att stå, så dom vet var turisterna (hus-bilsfolk)lägger sina pengar, synd bara att sotenäs kommun inte fattat det vi husbils,åkare är väl bara i vägen så man får lägga pengar någon annanstans ,, mvh håkan
:wub::yes:
Om 100 spänn är SÅ dyrt för att stå vid en attraktiv camping/plats, så läggs säkert inga pengar på något annat "onödigt" heller.

I de flesta fall står man ju gratis, så ibland kan det väl få kosta, eller har vi inte råd pga alltför dyra husbilar?

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

relax ,,,jag kanske missat något, som jag skrev 100kr tycker jag är ok för en,,, STÄLLPLATS ,,,,med toa o vatten,, men 150kr för en STÄLLPLATS i kungshamn utan toa o vatten är ocker,, sen om vad jag har för husbil ,
det spelar ingen roll, för det blir lika dyrt för övriga som vill övernatta på ställplats
,,, ps det är inte jag som betalar det är min fru, så jag bor gratis det är bara pengar ändå,, mvh håkan

F

F.d. 3088

Guest

relax ,,,jag kanske missat något, som jag skrev 100kr tycker jag är ok för en,,, STÄLLPLATS ,,,,med toa o vatten,, men 150kr för en STÄLLPLATS i kungshamn utan toa o vatten är ocker,, sen om vad jag har för husbil ,
det spelar ingen roll, för det blir lika dyrt för övriga som vill övernatta på ställplats
,,, ps det är inte jag som betalar det är min fru, så jag bor gratis det är bara pengar ändå,, mvh håkan
Där i Kungshamn är ingen ställplats bara en parkering (grus)

GH

Toppen