• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Varberg-Grenå

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025
Är det stor risk att bli efter om man åker ner obokad till en kvällsavgång?

terbelli

FD HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
1531
Medlemskap
2021
Sv: Varberg-Grenå

Du kan få stå över. Och dyrt blir det.Om du bokar tidigt kan du spara tusenlappar.

Marcus58

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4940
Medlemskap
2025

Om du köper Flexi-biljett med Stena så kan du ju boka om fram till 2 timmar före avgång utan kostnad. Är du med i Caravan Club kostar en enkelbiljett inte mer än ca 1000 kr med Flexi.

F

F.d. 5415

Guest

Går säkert bra men det är mycket dyrare än att boka några veckor innan. Detta vet jag av egen erfarenhet. Lycka till

Bysmeden

HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
3541
Medlemskap
2025

Ja nu e Varberg nästan avskrivet då det inte finns en avgång den akuella lördagen. Ska kolla runt lite och se vad det finns för allternativ.

Helene och Ingemar

HBK Medlem
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
1920
Medlemskap
2024

Om du skall till Tyskland, kolla med Finnlines (Malmö-Travemunde). Vi har alltid bokat samma dag och fått plats. Natt i insides hytt är bekvämt och billigt.

Toppen