• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vara medlem i Motormännen?

F

F.d. 16191

Guest
Fick i dagarna en avi från M ang ytterligare ett års medlemskap. Prislapp = 509 kronor. Vore tacksam för synpunkter om vad jag missar när jag 'bara' är medlem i Husbilsklubben.se!

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Vara medlem i Motormännen?

Det beror på vad du tänker utnyttja av deras erbjudande, förutom tidningen.

Är själv medlem sedan många år men ser inga fördelar, så det fortsätter väl av gammal vana. :)

F

F.d. 25267

Guest

Har varit medlem där länge. Om du råkar ut för tex en skada på husbilen och tvistar om hur den ska lagas får du stöd av M. De har advokater och jurister till din hjälp utan kostnad. Vid ett tillfälle fick vi personbilen repad i lacken och den lackerades om. Detta gjordes slarvigt och med M hjälp fick jag det gjort ordentligt. De har även kartböcker m.m till riktigt bra priser. Rabatter på olika färjor och andra erbjudanden. Totalt sett har jag tjänat en hel del på att vara medlem. Vägassistans för 199 kr om året är också bra. Brukar ha på personbilen på vintern och husbilen på sommaren. Inga problem att flytta över. Rekommenderas varmt.

Per

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023

Har också varit med men gått ur. Tycker inte jag fick tillbaka vad det kostade.
Vägassistans gäller 2ggr/år, färjorna har jag genom HBK CC. Tidigare fick man bra rabatt på PREEM men den försämrades radikalt, då gick jag ur. CC är jag med i för att få ett bra pris när jag åker skidor i Idre CC-camp och campingkorten, (internationellt och Camping Key Europe) och billigare camping/ställplats på CC campingar.

S

Sören-6830

Guest

Fick i dagarna en avi från M ang ytterligare ett års medlemskap. Prislapp = 509 kronor. Vore tacksam för synpunkter om vad jag missar när jag 'bara' är medlem i Husbilsklubben.se!
Enl M:s hemsida är helårspriset 440:-.

Toppen