• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var ligger gnällbältet!

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023
Jag tycker det verkar som om gnällbältet går från norra bohuslän ner mot malmö och letar sig upp mot västervik. Det har skett en omtumlande förändring de senaste veckorna.
Se även VÅRAN GNÄLLTRÅD med mest gnäll från regioner jag beskrivit.

:blabla::blabla:

/Bosse

Senast ändrad:

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Sv: Var ligger gnällbältet!

Jag tycker det verkar som om gnällbältet går från norra bohuslän ner mot malmö och letar sig upp mot västervik. Det har skett en omtumland förändring de senaste veckorna.

/Bosse

Hmmm.
Då ligger enligt mina beräkningar tyngdpunkten strax utanför Tenhult.
Och det var mycket riktigt där gnälltråden startades.
:msn_wink:
//W

F

F.d. 29862

Guest

Gnällbältet ligger i och har alltid legat i Närke!
Leve bobilsfolket!

D

Deleted member 11118

Guest

Gnällbältet finns hemma hos mej, hustrun gnäller för jag aldrig dammdsuger. Gillar dammsugare som är gröna med choklad i ändarna bättre.

F

F.d. 5333

Guest

Jag tycker det verkar som om gnällbältet går från norra bohuslän ner mot malmö och letar sig upp mot västervik. Det har skett en omtumlande förändring de senaste veckorna.

/Bosse

Ekerö... är medelpunkten på Gälltoppen, kanske :blabla:

I

Ice-Man

Guest

Jag hoppas ni behagar skämta! "Gnälltråden" ser åtminstone jag helt och hållet på skoj och jag står knappast för mina åsikter däri. Jag hoppas verkligen inte att jag missförstått det hela. Ironin flödar i den tråden, är det inte ironi måste jag dessvärre radera mina inlägg direkt! :)

Däremot är väl "gnället" i övriga trådar inte alltid så upplyftande. Dock kan det som uppfattas som gnäll av vissa av andra ses som en intressant debatt. Ibland (ganska ofta tyvärr) urartar dock debatten.
Jag tycker det är intressant med debatt och att höra folks åsikter. Jag ger mig gärna in en debatt när jag har "bra på fötterna", men jag försöker alltid vara saklig och argumentera för "min sak" - helst utan att glida ifrån ämnet. Samtidigt försöker jag vara lyhörd!

Gnällbältet, är det inte i linje med Örebro, Västerås och Eskilstuna?

Toppen