• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var ligger bogseröglan?

Gungner

HBK Medlem
Inlägg
18
Kommun
Täby
HBK-Nr
40625
Medlemskap
2024
Vi har en Adria Coral MB (SL 670 - 2023) och jag hittar inte vart bogseröglan ligger, inte heller vet säljaren vart den ligger och inte går det att kontakta Adria (i alla fall inga svar från dem). Hoppas någon här vet vart den ligger. Man vill ju inte fastna på någon gräsmatta, man hittar någon som kan dra loss en och så har man ingen bogselögla att skruva i.
 

Gungner

HBK Medlem
Inlägg
18
Kommun
Täby
HBK-Nr
40625
Medlemskap
2024
Under förarstolen finns det säkringar, sedan går det värmerör runt hela stolen, här finns inget mer :( Domkraft/Varningstriangel finns inte heller (eller reservhjul)
Svart plastlådan finns inte med :(
Under passagerarstolen finns inget heller, här är det tomt.
 

Gungner

HBK Medlem
Inlägg
18
Kommun
Täby
HBK-Nr
40625
Medlemskap
2024
Ingen svart plastlåda i garaget på vägg, eller någon annan stans i garaget. Det var en demobil vi köpte, kanske har lådan fått vingar?
 

Inger&Jonas

HBK Medlem
Inlägg
142
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
27297
Medlemskap
2025
Kolla om du har en lucka vid insteget på passagerarsidan. På vår bil så sitter ett element där så de har flyttat dragöglan som jag skrev i mitt förra inlägg.
 
Toppen