• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var kollar man om "vägarbete i norrland"

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Hej!
Håll med mej om att det är ett "problem", med väg arbete överhuvudtaget!
Nästan var man än kommer till ett Större arbete så är där inget folk som "jobbar", kan jag ha sådan otur att det är en välbehövlig rast just när jag passerar?
För att tala om "Norrland Inte vad jag vet är dom släckt med "mainjanafolket ( rätta mej m. stavningen) vad jag vet!
Tänker dra mej norr ut men , vilka vägar är farbara utan 0.45 sten på vägbanan som kan göra en galen!!
Hemavan-Tärnaby 2010, Hade alla rest till varmare länder, eller problemet
låg "högre upp"?
Mvh.

Senast ändrad:
F

F.d. 14324

Guest
Sv: Var kollar man om "vägarbete i norrland"

Hej flor16

Kan det här länken vara till hjälp? Privat - Trafikverket

Image 1 trafikverket.jpg

Fyll i län och sök efter vägarbeten, och jag vill även tala om att jag inte själv har testat den här funktionen i praktiken så jag vet inte hur pålitlig den är.
Det var mest av nyfikenhet efter jag läst ditt inlägg som jag råkade googla lite.:)

mvh jocke

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Tack för att du svarade, men tillförlitligheten i dessa tider där ställer man sej frågande!
Det finns väl inget värre än att komma till en skylt där det står väg arbete ca: 2mil, man får kalla kårar tänker på spräckt framruta, stenskott här & var pga.
att många är så jäktade eller dom man möter kör fort bara på jävelskap".
Mvh. "Ps" dom kan ha en firma också"! "Ds"

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

De flesta navigeringsappar har uppdaterad trafiksammanfattning.

Här visar iGO Primo:

photo-768965.jpg
photo-770451.jpg

Toppen