• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var klistra HBK märkena???

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Hej!

Vi är nyblivna husbilsägare o fick medlemskort + klistermärken på posten idag. Bara undrar var på bilen man klistrar dom?

Hälsar Annette o Egon i Kungsbacka:wideeyed:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Var klistra HBK märkena???

Har kollat runt lite på sajten, men hittar inte nån direkt info om var folk har klistrat sina dekaler, så ni som läser detta, berätta var ni har klistrat dom!

MVH Annette

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Vänster fram för att det ska vara lätt för träffvärdar att avläsa vem som kommer på träffen.Höger bak.Så har vi:spinny:

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Gå in på den länken som finns i mitt förra inlägg så ser du bilder på hur man satt upp dekalerna. Klubben har inget krav på hur de skall sitta, det kan bero på bilens form och utseende var det blir bäst/snyggast.

F

F.d. 3727

Guest

Vi har satt märke och nummer på höger sida fram. Byrstnermärket sitter på vänster sida. Det hade blivit "plottrigt" med båda märkena på samma sida.
Bak satte vi det ovanför bakfönstret mitt på, bästa stället.
mvh. Inga.

F

F.d. 52950

Guest

Med dekaler og nummer fra Norsk bobilforening allerede montert på bilen, får jeg leta opp en god plass til dekalerna og nummeret til husbilsklubben.

De var så flotte at det er viktig at de blir plassert godt synlige. ;)

Toppen