• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var köper man dessa verktygsclips?

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Nån som vet vart man får tag på sådana här? Jag trodde att Clas Ohlson hade, men icke...har kollat ÖoB, Byggmax utan resultat...

images.jpg

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Var köper man dessa verktygsclips?

Biltema verkar ha en variant.
86-220_m.jpg

F

F.d. 55528

Guest

Järnia har precis sådana som på bilden, iaf i Strömstad. I båttillbehörsaffärer brukar också finnas ett stort sortiment av sådana klammer, oftast då i plast. Funkar kanon till att hänga upp sopborstar, markisvev, tvättborste etc. i husbilsgaraget...

/ TommyQ

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Förra året letade jag samma som Ludde, men hittade inga med skruvhål, bara med olika sorters pinn-anslutningar. Tack för tipset!

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025

Kanske också kolla HBK annonser, kanske finns där också ett bredare utbud av fästelement än så .... för HB!

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025

Sök på Terry clips så får du massor av träffar. Finns till verktygstavlor men då är där en plåt bakom.

Bilagor

• Klämma.jpg
    Klämma.jpg
    44,4 KB · Visningar: 753

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Hittar ingen på Jula. Vet du vad klämman enligt inlägg 1 heter där?

A

Anirac50

Guest

Jag ringde till Verktygsboden och dom skickade hem ett par olika storlekar i ett kuvert med en faktura. De kom hem efter bara ett par dagar.

Carina

F

F.d. 25026

Guest

Jag gillar dessa:

verktygshållare.jpg

Funkar utmärkt till snöskrapan med långt skaft, man behöver inte ens lirka för att sätta den på plats. Det är bara att trycka skrapan mot hållaren så rullar skaftet in och fastnar nästan av sig själv.

Finns på Jula: Redskapshållare 3-pk Av plåt med gummitrissor. För trädgårdsredskap, kvastar m.m. Passa skaft med dimension 20-30 mm. Art.nr: 339040 39kr

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Kanske också kolla HBK annonser, kanske finns där också ett bredare utbud av fästelement än så .... för HB!

Tack Relax, jag läser aldrig på annonssidan, så jag missar ju säkert en del, jag köper gärna alla fjäderklämmorna av dig, men jag reser bort i dagarna och kommer hem i mitten på v10, kan jag förskottsbetala dom så hämtar jag när jag far förbi framöver?

/Ludde

Toppen