• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var i Kungälv kan man ställa husbilen när den inte används?

F

F.d. 20998

Guest
Nu bar det sig inte bättre än att en god vän till mig köpte sig en lägenhet i Kungälv nyligen. Tyvärr så finns det inte plats för hans husbil där, en ca 5 meter lång Weinsberg Meteor så han fick ställa av den under vintern och parkera den hos en god vän i Göteborg och införskaffa sig en bättre begagnad personbil istället. Hittills så har han haft husbilen som bruksbil och kört med den i ur och skur året runt, till jobbet o.s.v. Nu så börjar dock solen titta fram så smått och det börjar bli lockande att ta fram sin husbil. Men då ställer sig frågan om vart i Kungälv med omnejd han skulle kunna ha sin husbil parkerad när den inte används? Det känns lite väl långt att åka till Göteborg varje gång man skall ut på tur.... Alla tips välkomna.

L

Lelle_22

Guest
Sv: Var i Kungälv kan man ställa husbilen när den inte används?

När min bil är avställd har jag den uppställd (utomhus) på en säker plats nära Munkegärde, Kungälv. Betalar 200 kr per månad och 1 kr per KWh.
Jag skickar ett mail!
Lelle

Toppen