• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var hitta monterade Privacy Room?

andekd

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9844
Medlemskap
2024
Hej! Jag har en Fiamma F45 S markis på min husbil, och jag vill skaffa ett Privacy.Room till den. Nu finns det ju flera varianter av den, eftersom den finns i en Light variant också, och dessutom beror det på vilken höjd det är mellan markis och markplan, där vår höjd ligger precis på gränsen mellan Medium och Large. Jag skulle vilja se dem i verkligheten, innan jag köper något, men det tycks vara helt omöjligt att hitta någon återförsäljare som kan visa dem! Någon som har något tips?
Eller finns det kanske någon som har någon av dem, och som kan ge mig någon vägledning? Jag är tacksam för allt! :)

/Anders

G

gigge

Guest
Sv: Var hitta monterade Privacy Room?

Hittade denna filmen på you tube, viser montage och hur tältet ser ut.
Vi hade samma på förra husbilen.
Hoppas detta hjälper dig lite :)

kolla länk:

Fiamma privacy room - YouTube

Annica & Gert

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2116
Medlemskap
2025

Vi har ett begagnat privacyroom som vi kan tänka oss bli av med. Har varit uppsatt en gång när vi testade det. //Gert

andekd

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9844
Medlemskap
2024

Tack! Har sett den! Har sett en massa olika filmer nu, men vad jag saknar är det egna intrycket, 'känna på materialet', alltså se det i verkligheten.
Men tack i alla fall!

andekd

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
9844
Medlemskap
2024

Gert: Storlek? Min markis är en 400, så det är det ena kriteriet. Så har vi höjden mellan markisen och marken. Medium är upp till 250 cm, och Large börjar vid 251, så jag vill också veta hur de ser ut, om man har en bil med just 250. Tänjer man på gränserna med en Medium, eller ser det 'säckigt' ut med en Large? Vad har du, och hur såg det ut när ni testade?
/Anders

kjellemona

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5065
Medlemskap
2022

Gå in på "campingtillbehör.se" Företaget ligger i Forserum och har tält uppsatta. Vi var där i veckan och köpte ett till vår husbil.

Kjelle :yes:

Annica & Gert

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2116
Medlemskap
2025

Återkommer vilken storlek vi har, har inte funderat på detta.//Gert

Annica & Gert

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2116
Medlemskap
2025

markis 400 höjd 250-300. Tetsade för ett par år sedan så jag kommer inte ihåg men det var sträckbart med gummistroppar./Gert

Toppen