• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var hitta husbilsgrejor på väg upp längs E45

Eva och Ronald

HBK Medlem
Kommun
STAFFANSTORP
HBK-Nr
559
Medlemskap
2025
Hej
Lämnar nu Östersund där jag inte hitta det jag ville ha, trodde att en KAMA återförsäljare skulle ha några basic grejor hemma. Molunds Fritid :-(
Behöver nivåklossar så man inte rullar ur sängen och lite annat smått och gott.
Någon som känner till var det finns en handlare med sortimentet hemma och inte bara i en katalog?

F

F.d. 55268

Guest
Sv: Var hitta husbilsgrejor på väg upp längs E45

Hej
Lämnar nu Östersund där jag inte hitta det jag ville ha, trodde att en KAMA återförsäljare skulle ha några basic grejor hemma. Molunds Fritid :-(
Behöver nivåklossar så man inte rullar ur sängen och lite annat smått och gott.
Någon som känner till var det finns en handlare med sortimentet hemma och inte bara i en katalog?
kör in på bengt i Örkeljunga på vägen ner dom har allt mvh Leif

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023

Nivåklossar kan du skaffa på vilken brädgård eller snickeri som helst. Dom brukar ha en "vedhög" med spillbitar.
Calle

F

F.d. 7222

Guest

Hej!
Om du passerar Göteborg på väg söderut så sväng in till Husvagns- Svensson i Kållered de har en välutrustad butik. Även Biltema och Jula Varuhusen har en hel del matnyttigt som man inte visste att man behövde innan man fick syn på det.
Ofta till bättre priser än "fackhandelns"
Lycka till i tillbehörsjakten !
Vid tangenterna Alf.

Eva och Ronald

HBK Medlem
Kommun
STAFFANSTORP
HBK-Nr
559
Medlemskap
2025

Jo tack men det är nu jag behöver dom :)
Det har ordnat sig !!!!
I Dorotea finns det en välsorterad firma som heter Husvagnscenter i Dorotea och dom hade grejorna jag behövde och annat jag inte behövde oxå !! :)
Fick 10% på det vi handla + att vi fick fylla våra stora vattentankar/dunkar (gratis)
Där var stängt när vi kom men familjen höll på att grilla på gården till deras kvällsmat.
Dom öppna upp och låt oss handla i lungn och ro sen var dom jättetrevliga med på köpet.
Kan varmt rekomendera denna firma för er som passerar förbi om ni skulle behöva något som ni inte fått med er hemmifrån.
Tack för tippsen som kommit in, får lägga dom på pois i tom tom tills nästa gång jag glömt grejor hemma. Står nu stax norr om Dorotea på en vägrastplats med en massa andra husbilar.
Godnatt från oss och sov gott när ni kommer så långt.

Toppen