• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

VAR FIRAR NI PÅSK?

quest

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
695
Medlemskap
2025
Såg några Snödroppar idag, så det finns nog hopp om att det blir vår i år igen.
Bilen skall plockas ut från vinterdvalan nästa veckoslut, sen är det en vecka till påsk. Vart tänker Ni åka till Påskahelgen? Kul om vi kunde träffa några likasinnade.Vi måste ju oxå hålla lite koll på hur det går för vårt kära Rögle i kvalhockeyn.

F

F.d. 8470

Guest
Sv: VAR FIRAR NI PÅSK?

Hei
Vi drar til Danmark den 29.03 og når vi kommer dit så tråkler vi oss videre ned til Tyskland og ingen ting videre er planlagt etter det. Tar litt ting på sparket. Ser på vei og føreforhold. Er det noen som har noen forslag så sier vi takk for det. Vi må skifte til sommerdekk for vi kjører med piggdekk her i Fredrikstad om vinteren.
Våren begynner sånn forsiktig å kikke fram her for det sildrer og renner og fuglene kvitrer. Men vi har mye snø enda. Vil samtidig hilse til Maritha og Bertil i Svania som vi traff i Grebbestad på lørdag og gratulerer så mye med den nye bilen!

:wub:

STANTON

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
3999
Medlemskap
2025

Hemma det blev tyvärr min helg att jobba då jag jobbar i affär kan det bli så.Jag jobbar frugan är ledig helgen efter är jag ledig och hon jobbar :mad:
Ha en trevlig husbilspåsk alla ni andra och solig sådan :msn_hot:

/ Carina & Stefan

HusbilsBjörk

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
466
Medlemskap
2025

Hej
Vi tänkte ta oss en tur till någon skidbacke med bra camping och åka lite skidor över Påsk
mvh Claes

F

F.d. 15640

Guest

vi ska först till Ullared (Långfredag)för att "utrusta" Husbilarna, sedan vidare till Varberg på påskafton:music-icon:

F

F.d. 9230

Guest

Legoland blir det för vår del och därefter Lökken eller Skagen!

F

F.d. 50004

Guest

jag jobbar så det blir en lugn påsk.

Lena

Leammi

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
737
Medlemskap
2025

Tyvärr så kan vi inte få ut vår husbil från tomten på grund av all snö och sedan vatten och sjuk gräsmatta, så vi får bespetsa oss på en vecka på Gran Canaria.Vi hade planerat Tyskland, men tyvärr.

F

F.d. 52999

Guest

Vi tar lite extra ledigt och åker tisdag kväl innan påskhelgenl.Det blir Skagen och sen söderut till Ribe som är Danmarks äldsta stad. Vi hinner nog in i Tyskland för lite shopping också.
Hälsningar Keias

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 8987

Guest

Ribe Camping är en mycket fin camping med nytt ställplatsområde.
Trevlig personal som släppte in på QuickStopen redan vid 17-tiden när vi var där förra året.
Torbjörn

Ribe Camping - Forside

Jorma

HBK Medlem
Kommun
Härryda
HBK-Nr
2263
Medlemskap
2025

Vi tar husbilen till Berlin och ev. Tropical Island söder om Berlin.
Jorma

F

F.d. 4538

Guest

I påsk bär det ut, men Rögle ??? skrattar nu..Funderar på Blekinge eller nåt..hälsningar från en nästan granne till er..Kenneth

nilsove

HBK Medlem
Kommun
Laholm
HBK-Nr
2802
Medlemskap
2024

Hej!
Vi står i Torre Del Mar och blir kvar
här över påsk!

Inger o Nils-Ove:twitcy:

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026

Vi sticker till Thailand med Cina o Tom, Klockgunnar o Ingalill. Och där ska vi fira Cinas 50-årsdagen den 4 april. Då blir det fest vill jag lova
:wub::wub::wub:
Ingmarie & Bernt:twitcy:

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Vi åker ner till "gamla" svärmor i Linköping utan husbil.
Det kan bli trevligt och kul det med.
V-backen :rolleyes:

Toppen