• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var finns vi????

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Var finns vi????

I den lyseblå stripen helt på toppen av hver side finnes det en meny - nr 4 fra høyre er Var finns vi. Trykk på den og se hvor alle er som har registrert sin posisjon. Nesten på toppen finnes det et menyvalg for å legge inn egen posisjon.

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Tack Knut , nu finns jag där i Sörforsa i Huddiksvall ,här bor jag , men om jag nu åker bort följer markören med då???????

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Da kan du flytte den med deg, slik jeg har forsøkt å huske på det siste året. min "plutt" har besøkt Australia, Spania, Frankrike, belgia, Nederland, Tyskland, Danmark, Sverige og Norge. Normalt plasserer jeg den med et par meters nøyaktighet, i dag justerte jeg på et sattelittbilde til under en meter på der jeg sitter :D - brukte zoomfaktor 19 (ikke ofte det er mulig).

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Bruk kartan og trykk der du er, zoom deretter inn noen klikk og plasser på nytt. Gjenta til du er fornøyd. En kan flytte seg så mange ganger en selv ønsker.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Noop, men som gammel hacker så ønsker jeg å vite hvordan ting fungerer og det hjelper på bredden i kunnskap.

Just denne saken er innefor mitt gamle yrke så det å hjelpe folk med hvordan en utnytter dator-løsninger ligger litt i blodet :D;):rolleyes:

F

F.d. 29925

Guest

Ett förträffligt redskap för de som brukar vara ute under den mörka delen av dygnet för att berika sig på andras bekostnad.
Fattas bara en funktion där man kan lägga in när och hur länge man är bortrest. :mad:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Javisst Decker är det bra ,när vi åker till Hammarö v 38 kan vi lägga in position så kan du ringa och bjuda på fika ;;;

Toppen