• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var finns vi?

F

F.d. 50016

Guest
Hur fungerar VAR FINNS VI?
Klickade in på var finns vi, och sedan vidare på LISTA ANVÄNDARE och fick då fram en lista med namn och adresser att välja. Tog på måfå ett namn och klickade på VISA PÅ KARTAN, i tron att just bara den adressen skulle visas med en blå plutt. Men det kom fram alla som är registrerade (342) tror jag det var. Lite svårt att hitta just den jag sökte bland alla pluttarna. Är det jag som gör fel, eller fungerar inte sidan korrekt? Tacksam för svar.

Jonas796

F

F.d. 3727

Guest
Sv: Var finns vi?

Hur kommer det att se ut på kartan om alla medlemmar norr om Dalälven sätter ut sina pluttar? Sverigekartan kommer kanske att se mer "balanserad ut" då. Över 1000 medlemmar i klubben men bara ca 340 pluttar. Mer pluttar.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Det går tyvärr inte att lägga in en bild i Var Finns Vi längre och de bilder som fanns syns inte längre.
Orsaken är tekniska problem med visningen av bilderna.
Vill man uppdatera sitt namn efter namnbyte får man ta bort och lägga tillbaka i Här finns jag.
Det finns en ruta längst ner där man kan radera sin position.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Ytterligare ett problem har uppstått.
Man får INTE använda & i något av fälten utan använd i stället o

Något har hänt hos Google som gör att det inte fungerar om man använder &

Jag har plockat bort de som fanns!

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026

Hej Håkan har varit in och ändrat på var finns vi i kväll. Då kom det upp något konstigt i profilen har väl att göra med &. Går det att ändra.
Birgitta & Uffe:confused: :confused: :confused: :confused:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Vi blir tyvärr tvugna att stänga Var Finns Vi temporärt tills vi hittat vad det är som orsakar problem hos Google Maps.

Toppen