• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Var att köpa större AGM-batterier?

F

Flow

Guest
Som jag har letat! Inga HBK-rabatt på batterier; och det är märkligt då batterier ju är förbrukningsvaror, liksom diesel, gas, däck, etc. för oss HBK:are.

Nu är det dags att ersätta mina AGM-batterier. De (två) är på 200-250Ah vardera. Var att köpa kvalitetsdito i södra Sverige (söder om de stora sjöarna) där jag på kuppen får dem installerade av proffs som skilnad mellan + och - samt som inser att minimal anpassning och förändring är att föredra framför motsatsen?
 

vippen

HBK Medlem
Inlägg
816
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
Sv: Var att köpa större AGM-batterier?

Jag tror att Batteribolaget är billigast på kvalitetsbatteri .Finns i Malmö dom har säkert partners på olika orter.
 
F

Flow

Guest
Sv: Var att köpa större AGM-batterier?

Ja jo jag har kollat med Batteribolaget, och de har ok priser. Fast den fackmannamässiga installationen/kompetensen är inte riktigt på topp, det är min erfarenhet, fast det kan ju vara ett lokalt fenomen.
 
F

Flow

Guest
Sv: Var att köpa större AGM-batterier?

Bengt-Åke Linder: hittar du AGM-batterier på den sidan i den storlek jag efterfrågar, så lägg gärna upp en länk till artikel samt pris.
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: Var att köpa större AGM-batterier?

Det är en bekant far som har den firman och han har mer än vad dom står på hemsidan.
Hälsa från mej och att du är med i Husbilsklubben.se så bör detta bli lite rabatt.

Hittade mitt inlägg här och jag fick ge 1350:-
/st till slut för mina 95amp men dina blir ju dyrare för dom är ju kraftigare. http://www.husbilsklubben.se/forums/t67781/
 
Senast ändrad:

Ewa o Walle

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
840
Medlemskap
2024
Sv: Var att köpa större AGM-batterier?

beklagar! rätt ska vara rätt.
det är bara produkterna som vi har 10% på
Ursäkta.

men det gällde ju endast priset på batteriet du frågade efter.


Ewa o Walle
 
Toppen