• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Var är Svenskarna

D

Deleted member 11118

Guest
Varit ute i en vecka och ännu inte sett någon svensk husbil. Kört genom Tyskland, Belgien och är nu i Frankrike, kanske någon HBK:are hittar mej runt Coqnac eller längs Mosel nästa vecka när vi är på väg hem efter denna korta resa. Elmia väntar av olika anledningar. Men var är Svenskarna?

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Sv: Var är Svenskarna

Vi star i Rothenburg ob den T och det är 30 grader.Pa väg söderut och det ser inte bättre ut nerigenom.
Anders

D

Deleted member 11118

Guest

Vi har just nu 27 och molnigt på Il d´Oleron ska bli sämre väder så vi drar iväg på Lördag. Shoppingdag av procentdrycker i morgon fredag. Troligen blir det Narbonne Plage där är 29-30 grader.

muskatten

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2025

Du kör fel väg.... jag är i grekland och har passerat din plats.... kör på fredag in i Turkiet.....:yes:.... och inga svenskar ser jag...... :twitcy:

Muskatten & Wovi

D

Deleted member 11118

Guest

Var i Brest i går 26/8 missade alinkan, på väg hemmåt

Toppen