• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vapnöträffen

Vaktis

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
5195
Medlemskap
2026
Sv: Vapnöträffen

Tackar för det mastodontjobb ni lagt ner för träffen. Trevligt i år igen!
..Och nu har vi 2 ko-kuddar :) -Och en ny ställplats att lägga till!
Bravo!

Hälsningar,
/Thomas & Lisbeth
"Vaktis"

F

F.d. 2692

Guest

Vi tackar också, synd att lotterna tog slut så inte fick vinna något. Får suga på fjolårets vinster ett tag till.

Cinna & Svenne

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
1974
Medlemskap
2026

;)Vi vill också tacka för en jättetrevlig helg, med mycket god mat och en god frukost. Ni är helt fantastiska,hoppas att ni får vila ut ordentligt nu för det kan ni behöva.
Många kramar och än en gång tack:yes::yes:

Cinna och Svenne

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Varmt tack för er underbara träff. Vi hade verkligen trevligt hela helgen.
Som vanligt var maten på lördagen mycket god och frukosten med härproducerat smakade härligt.
Var så glad för att jag vann lite på mina lotter och nu på husbilsbordet ligger en charmig duk med kossor på.
Även Zacko trivdes med att få träffa massor med hundkompisar.

Eva & Hasse
Zacko
:bye:

brittan

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
3942
Medlemskap
2026

Vi TACKAR för en mycket trevlig träff. Allt har varit toppen. God mat, trevligt sällskap, mycket dans och sist men inte minst. Två eldsjälar som lägger ner mycket tid och intresse för att vi alla ska få en toppen helg. :spinny:

Brittan & Janne :wub: :yes:

F

F.d. 53086

Guest

Tack för en trevlig husbilsträff Catrin o Kjell!

Det var första gången på Wapnö för mig och jag imponerades av hur proffsigt Ni skötte hela arrangemanget.

Vi fick med oss lite vinster och köpte mycket mat, bl.a. entrecote som Du rekommenderade Kjell. Den var kanonfin kan jag bekräfta!

Och speciellt tack till Catrin för dansen!

Hoppas att Wapnö träffen lever vidare, och jag tror att många av oss kan hjälpa till på något sätt om Ni önskar mer support än de vänner som redan nu stöttat Er.

Varmt tack och på återseende hälsar Janne o Berit.

Toppen