• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vandrarkompis!

F

F.d. 11346

Guest
Varje dag är jag ut och går i skogarna här mellan 2-3 mil husse o matte är i Thailand till 6 januari. Min nya kompis älskar detta Han väger bara 61kilo och ska med på resa över jul o nyår..Ni ser "pinnen" som han vill bära.

Bilagor

• CIMG0120.JPG
    CIMG0120.JPG
    1,3 MB · Visningar: 12
F

F.d. 11346

Guest
Sv: Vandrarkompis!

Otroligt snäll. Barn rider på honom, älskar katter , men det är inte alltid ömsesidigt..

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det var en mysig kompis är det en labb? och 61 kilo det är inte o leka med.
Zimba är stor tycker jag 45 kg. Men den måtte vara ett riktigt muskelknippe.
Trevligt med djur ha det så bra under vandringarna i skogen./susanne

F

F.d. 11346

Guest

Det var en mysig kompis är det en labb? Mamman var en korsning mellan en Flat coated Retriver och Rottweiler. Pappan var en Bouvier des Flandres Så han är en s.k Trevägskorsning.

F

F.d. 11346

Guest

Här ha vi tagit upp "pinnen" på vidare färd:santa-5-icon:

Bilagor

• CIMG0133.JPG
    CIMG0133.JPG
    1,3 MB · Visningar: 3
F

F.d. 52979

Guest

Hej vandrarkompis.Är en labbe som oxå älskar att bära "pinnar". Min mattes bror hundexpert har varnat, springer jag i tät skog med "pinnen" kan hela garnityret ryka. det vore inte kul.
God Jul! Seja

Toppen