• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vanans makt är stor!

H

hianders

Guest
Tack för att servern kom igång - så många vi var som var som frågetecken från igårkväll tills idag!! HBKs forum är ju en daglig vana, vad gjorde vi utan den????

Vi var många melodikryssare som funderade som attan, hur gör vi idag då kl 10.03??! Snudd på panik. Vi var sen tre st som gick in på Skype och chattade där. u

Nu är som sagt ordningen åerställd.

Inger/fru hianders

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: Vanans makt är stor!

Melodikrysset gick åt fanders idag för oss, tur att det var ganska lätt och att det är snöfritt där vi är, och att det är Påsk.

//Tommy

T

Teddi

Guest

så är det inger,,ett litet beroende,,på både gott ock ont,,men mest gott så klart,,ja har ju haft nöjet att träffa er,,inget revolutionerade på nåt sätt,:), men ändå ett gott möte människor emellan,
,
nu har jag problem med internet,,en fruga som sätter gränser,,släng datan åt h-e är de sista budet,, hon tycker att ja försakar,, vad då ?? undrar jag,,ännu värre,,mitt sista hopp står till nåra träffar med andra medlemmar,,annars kan ja nog hälsa hem,,

ja har --eller vi skulle ja vilja säga,,en kontakt med många nya vänner genom denna förening,,

detta måste vårdas,,annars e de skit,,men ja vill ändå ha nåt att göra på äldre dar,, då kommer detta in i bilden med engagemanget,,

så just de du skriver,,väldigt relevant,,ja kunde ju inte ens krysset:),,va gör de i detta läge??

de viktigaste för mej själv är att få behålla min identitet,,den har ja här,,åtminstone under våran säsong,,teddi,,

F

F.d. 55256

Guest

Hemska verklighet, datorn kopplar inte som vanligt, katastrof. Lever de flesta av oss ett virituellt liv eller ? Skit i datorn och telefonen, ta en promenad och lyssna på fågelsången, njut av vädret.
Ove.G

F

F.d. 50024

Guest

Efter ett väl genomfört melodikryss med Hianders och Linden, via skype, drog vi iväg med våra norska vänner till Årjäng. Där har vi slagit läger för natten på parkeringen utanför travbanan.

Soliga hälsningar från Torill o Torbjörn:bye:

Toppen