• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vallarnas teater

F

F.d. 30092

Guest
Nu har vi köpt biljetter till Livat i Parken den 20 juli.
Bokat plats på den nya ställplatsen i Falkenberg, inte långt från Vallarna.
Nån mer som ska dit?
Christer

F

F.d. 30092

Guest
Sv: Vallarnas teater

Ca 1 km skriver dom. Vi har fått bekräftat bokningen av platsen. Vi har aldrig varit i Falkenberg ska bli kul. Sen blir det Ullared där har vi heller aldrig varit. Sen en tur i glasriket och runt Österlen.
Christer

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

En liten varning bara, ställplatsen är inte särskilt trevlig, gammal industritomt, knappt uppröjd?!

F

F.d. 52994

Guest

Jag var där för några år sedan och fick då stå utanför ingången till parken tillsammans med ett par andra bilar, men det kanske man inte får numera?

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Jag håller med Montreal till 100%, om du har möjlighet så kör ut till Lövstavikens småbåtshamn, det är längre till centrum och Vallarna ca 2,5 km, men plan väg att cykla på, eller tar du en taxi för ca 120 kr.

//Tommy

F

F.d. 30092

Guest

Tack för alla tipps, vi får väl se hur det blir. Vi ska bara sova där. Jag har sett att det är många fina platser runt Falkenberg.☺
Christer

P

Peter Pettersson

Guest

Hej!
Lyfter frågan igen som Curtan skrev ett par inlägg ovanför. Om man kör till vallarnas friluffs teater så får man väll stå utanför entren ??.
Brukar stå ett par stycken där

Toppen