• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

vallarnas friluftsteater

F

F.d. 3088

Guest
Hej. Någon som vet om det fortfarande går att stå över natt vid teatern och kanalen när man bevittnar buskisen :confused:

Gurra

F

F.d. 52994

Guest
Sv: vallarnas friluftsteater

Ifjol stod vi på parkeringen vid insläppet och det gick bra, vi har visserligen handikapptillstånd, men det skulle gå bra att stå över natten. Fråga så kanske ni får

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2025

Vi har de senaste åren stått längst in vid tennishallen, det har inte varit några problem.
Ett år stod vi i vägen för kommunens gris skötare men han sa inget när han fick köra runt husbilen.
Vi ska dit den 4/6 19,30.

Oj blev visst fel datum menar givetvis den 4/7, vi skall medela hur det går med parkering.

Senast ändrad:
F

F.d. 3088

Guest

Sten Åke o Maisy jag skall dit den 9/6 vore snällt om ni kunde skriva in ifall det är som förra året med nattparkering.

Mvh/Gurra

Toppen