Ja när vi var i Ullared senast stod vi parkerade på grusparkering som var skyllad med en p skyllt.
Då kom en herre och tog till bröst toner ganska högljuda talade om att här parkerar ni inte det skall ni ha klart för er.
Nåväl det var ett naturreservat.
Men efter hot om polis skulle tillkallas och köra bort oss på talde jag för honom att vi tänker inte flytta oss så det är upp till dig att ringa.
Jag talade om för mannen att vi har rätt att stanna i 24 timmar och att han borde palla sig iväg eftersom han bröt mot parragraf 17 B.Ja då blev det ett annat tonläge vi kom överens och allt var frid och fröjd.Självklart skall man sköta sig men jag sticker inte iväg så fort det kommer en själv utnämd påve och vräker ur sig kolla om han kan legitimera sig så är man en bra bit på vägen.
Ja så blev det vi stod kvar över natten Grillade satt ute på kvällen men vi plockade inn möblerna innan vi kröp till kojs.
Ett tipps som finnen sa; stirra dem som hoppar på er stint i ögonen och fingra på kniven så löser det sig oftast till din fördel.
Glöm det sista.
2179 Drutten