• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad underbart detta forum är

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Har legat lite lågt, alltså inte varit så aktiv på ett tag. Men jag har ju följt många trevliga inlägg här. Vad jag nu uppskattar är den varma och humoristiska tonen som råder här nu. Det känns som att vi har hittat fram till ett bra forum som uppmuntrar till en trevlig samtalston och många intressanta samtalsämne.

Hoppas att vi kan forsätta i denna trevliga anda.

Eva

F

F.d. 50097

Guest
Sv: Vad underbart detta forum är

Håller med! Vi följer också många inlägg här, även om vi inte alltid skriver. Inte minst har HBK:s forum varit otroligt användbart massvis av gånger när vi haft funderingar kring allt från varför motorlampan lyser till varför vi fått vattenläckage i bilen...

Helena & Peter
www.freedomtravel.se

F

F.d. 12156

Guest
Sv: Vad underbart detta forum är

Har legat lite lågt, alltså inte varit så aktiv på ett tag. Men jag har ju följt många trevliga inlägg här. Vad jag nu uppskattar är den varma och humoristiska tonen som råder här nu. Det känns som att vi har hittat fram till ett bra forum som uppmuntrar till en trevlig samtalston och många intressanta samtalsämne.

Hoppas att vi kan forsätta i denna trevliga anda.

Eva

Har jag missat något har inte heller skrivit på en stund men har inte nivån varit som du önskat dig tidigare och ifall nej vad har då varit fel och vad har nu ändrats till det bättre alltid roligt med folks ideer om hur saker kan bli bättre , annars kan man ju alltid se filip och fredriks program där är det fart och fläkt dom kanske är lite enformiga men trägen vinner har jag hört.;)
vänligen grefven med f
// Nisse

Toppen