• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad skulle jag gjort utan forumet.

• Startad av Deleted member 11118
  • Startdatum
D

Deleted member 11118

Guest
För 100 kr öppnar sig en helt ny värld, det är helt fantastiskt. Jag är helt befriad från tekniska och praktiska kunskaper, gud gav det till någon annan. Jag har lärt mej mer på dessa 2 år jag varit med i HBK än jag lärde mej under hela min skolgång.

Jag suger in alla kunskaper, alla tipps om allting, kanske är jag beroende av forumet. En halv dyslektiker fick en ny värld full av vänliga hjälpsamma människor. Det är så roligt att få inhämta ny kunskap och sedan själv eller med hjälp av hustruns söner lösa problemen och ta del av allt folk skriver.

Ibland förstår jag inte vad man skriver för jag har svårt fatta en instruktion, men oftast hjälper det då med en enkel fråga.

Får önska alla där ute bland husbilarna en riktigt bra sommar.

F

F.d. 25491

Guest
Sv: Vad skulle jag gjort utan forumet.

Håller med, enda forumet som jag tycker är någon mening med.:)
Vårt korta husbilsliv skulle ha varit otroligt mycket mer komplicerat utan alla "goa" gubbar o gummor som delar med sej av all sin kunskap, det är bara att buga och tacka. Borde nästan vara så att erbjudande av medlemsskap automatiskt skulle följa med inköpet av husbil om man är förstagångsköpare, man behöver någon att hålla i handen i början allting blir så mycket lättvindigare när man har tryggheten av att man alltid kan leta eller fråga på forumet så fort det är något man undrar över.

Gotand

FD HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
4880
Medlemskap
2023

Håller med att det är toppen att kunna ställa en fråga, när man har ett problem.
För egen del försöker jag också hjälpa till, om jag kan.
Vad jag tycker är tråkigt, är när man inte får nån "feedback". Man vill ju gärna veta hur det gick , när nån haft startproblem t.ex.
Ofta, har jag märkt, att det är någon "intresserad", som inte förstår , eller inte bryr sig om detta. Lätt att man då tröttnar, på att ge råd.

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029

Håller med...

Vi började med att kopiera in alla ställplatser i datorn och sen skrev vi ut allt på A4 sidor. Måååånga sidor blev det ;)
Bara den informationen gör att vi kan betala medlemskap livet ut:)

Sen all kunskap som folk besitter på forumet och välvilligt hjälper oss som har funderingar och problem..

TACK...

MaBi

HBK Valberedning
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025

Ja tänk så många och goda råd vi har fått och dessutom många härliga goda vänner!!
Trevlig sommar önskar Mats, Birgittha och Jeff
icon7.gif

Toppen