• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad samlar ni på?

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Sv: Vad samlar ni på?

Hej!

Jag samlar på minnen, för det mesta bra sådana men också dåliga för att kunna se det goda i dem. Så en dag skall jag ta fram alla mina minnen och sätta stolen i gungning, och när stolen har stannat och minnena är slut........då kommer de att hitta mig med ett fånigt leénde på läpparna.

Hälsningar Kerstin :angel:

F

F.d. 55275

Guest

:yes:Har en unik ölsamling, är över 20 år gammal, kanske den blir till salu p.g.a. av något nytt boende. Har oöppnade flaskor från gamla järnridån, inte många som har i dag. Samlingen består av många årgångsöl från Danmark, man undrar är inte de flesta urdrukna ?

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024

Mitt arbete gav mig möjligheter att samla på länder och det har blivit 109 stycken, men numera blir det mest dubletter. :D

Senast ändrad:
F

F.d. 53078

Guest

Jag har okså försökt att samla på mig massa pengar, men totalt misslyckats.
Nu istället så försöker jag att samla på mig kunskap, erfarenhet och goda vänner. Som är betydligt mer värdefullt.

F

F.d. 18017

Guest

Gummiankor började jag samla på efter att ha köpt tre på ullared och därefter började vänner ge mig ankor och då var det plötsligt en samling.

F

F.d. 53087

Guest

Jag har börjat samla på kunskap om husbilsliv ute i Europa ,och hamnat på rätt ställe .Även börjat på o använda densamma ute där... hummmm..

Jokin

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2025

Jag samlar också på gångbara pengar och har börjat samla på min andra miljon.....den första gick inte.

Toppen