• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad säger man ?

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Vilken underbar klubb HBK är. Här får vi tips och råd om allt som hör husbil till och mycket annat. Jag förvånas varje gång en fråga ställs , vips så kommer många svar. Som idag t.ex. ställde en fråga om vridbart stols underrede till passagerar stolen. Genast kom svar och ett par timmar senare ringer telefon och vi har ett underrede att hämta endast några kilometer hem ifrån. Helt fantastiskt tycker jag. Nu när våren lockar fram alla våra vintervilande bilar då dyker olika frågor upp. Tänk då att ha denna stora kunskapsbank att ösa ur, kan det bli bättre ?
Nu längtar man ut på vägarna för att träffa alla goa klubb vänner.
Att under vinterhalvåret fått följa "med" på era resor runt om i världen har gjort att vintern inte blivit så svår. "Reste" med er i fantasin tack vare alla bilder ni så generöst har delat med er av ,så TACK ingen nämnd och ingen glömd.
Tills vi ses : ha det gott och var rädda om varandra.
Gunilla

B

brittsan

Guest
Sv: Vad säger man ?

JA det är fantastiskt. Man kan få svar på allt här. Jag fick tex. hjälp med databekymmer. Toppenbra !

Toppen