Sv: vad har hänt på västkusten.
Det är nog så tyvärr, men det finns ju en anledning till att så många vill till västkusten på sommaren, även husbilister! Skulle det finnas möjligheter till uppställning av husbilarna en bit ifrån själva kustsamhällena så skulle nog inte "husbilsinvasionen" störa fastboende och badgäster lika mycket!
GB och jag har faktiskt funderat på att försöka ställa i ordning en ställplats eller privatplats på marken hos oss. Det kostar dock en hel del att fixa till en plan yta där det kan stå några husbilar och frågan är om man kan med att ta betalt för sådan uppställning! Det skulle ju inte bli tal om långtidsuppställning med totalservice utan mycket enkelt. Gästerna skulle då kunna cykla, mopeda eller scootra till attraktiva samhällen och badplatser och därmed inte reta folk i onödan! Det borde finnas ganska många i Bohuslän t.ex. som har mark lämplig för sådan här verksamhet, föreställer jag mig!
En idé, bara!
Jappe
en kanonide jappe,,ja har två platser,,skall göra i ordning en till,,ja bjuder på allting,,t.o.m. 2 pilsner,,
när ja kom hem nu efter en 150mila resa så stod ölen kvar,,,finns de bara absolutister i denna förening
men ja tror detta måste marknadsföras på ett annat sätt,,
nåväl,,ölen har jäst,,de har blivit brännvin i stället
de bjuder ja inte på
men ja ger mej inte,,de kommer igång så småningom,, min personliga övertygelse,,...teddi