Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag har full förståelse för detta och inser att utvecklare av forumet gör sitt allra bästa.
Kanske behövs mer professionell hjälp eftersom uppdateringarna gjort forumet alltmer svårmanövrerat.
Kanske passar forumet bättre för dem som fortfarande använder PC med Windows?
Ja, det hjälpte!@knarrevik Til høyre for Forum Du ignorerar og under Medlemmar er det tre prikker. Trykk på disse og se hva som skjer!
Tråkigt att du känner dig träffad!Synd att kasta ur sej påståenden utan precisera belägg för detta.
Du verkar ha mest koll på vad som händer på forumet som alltid!Dette varet problem helt i starten som ble løst av en de ansatte i konsultbolaget som drifter for klubben, men i forbindelse med en oppdateringen så forsvant denne lokale fiksen. Det ble rapportert kort etter oppdateringen, dessverre ble det ikke oppdaget før oppdateringen gikk live.
@knarrevik Til høyre for Forum Du ignorerar og under Medlemmar er det tre prikker. Trykk på disse og se hva som skjer!
Vilken mobil kör du på? Min IPhone X visar bara Hem, Forum och Galleri...
Ja enklast att hålla i porträttläge.Jeg får samme bilde som deg ved zoom til 180% av normal visning i landskap mode på min W10 platte. Og ved 100% i portrett. Går ut fra at du benytter en iPad i portrett
Med iPhone i porträttläge blir det trångt.Vilken mobil kör du på? Min IPhone X visar bara Hem, Forum och Galleri...
/Tommy
Jag trodde att apple var bra grejor!
Vad har Apple med detta att göra?Hört talas om appleskrutt?
Apple var nog OK en gång i tiden, men nu släpar de efter teknikmässigt. Konstigt att det är så många med Appleenheter som har problem. Apple har lyckats med sin branding och fått många att tro att livet inte är komplett utan deras utrustning. Man får betala mycket pengar för ganska mediokra produkter, men köper sig kanske lite bättre självförtroende.
Jag har full förståelse för detta och inser att utvecklare av forumet gör sitt allra bästa.
Kanske behövs mer professionell hjälp eftersom uppdateringarna gjort forumet alltmer svårmanövrerat.
Kanske passar forumet bättre för dem som fortfarande använder PC med Windows?