Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Måten Tapatalk jobber på fungerer bra for et forum med flat brukerstruktur, vi har en mye vanskeligere brukerstruktur så vi kommer inn i en del av Tapatalk som har mange problemer. Er selv med i en brukergruppe for Tapatalk administrasjon, og vil ikke anbefale å legge inn koblingen som finnes.Har inte sett det gamla forumet men tycker att det nya fungerar bra men saknar stödet för Tapatalk. (som är en app för att läsa forum på mobila enheter. )
Lägg in detta som bokmärke eller genväg i din mobila enhet eller laptop:Lite omständligt att behöva gå via hemrubriken för att få alla senaste inläggen under forumrubriken. Jag använder olika versioner av iPad.
Jag var med ett par år på det gamla forumets tid och tycker att det nya är mycket fräschare. Allt har ett bäst före datum, så även vi människor Att stödet för det gamla forumet upphört är även det ett gott skäl.Lägg in detta som bokmärke eller genväg i din mobila enhet eller laptop:
Då kommer du direkt till den vy som visar ca 500 st senaste inlägg när du startar din webbläsare. Denna vy visar även vilket forum varje inlägg tillhör.
Nackdel: Du måste fråga om då och då för att få med ytterligare tillkommande nya inlägg under tiden efter första frågan. Fråga då om genom att klicka på Senaste inlägg i den vita menyraden (under den blå menyraden). Vilket kan innebära att du måste klicka på de tre prickarna (om du kör via t ex smarttelefon, alltså för att få upp Senaste inlägg). Men det är inga problem bara man tål ett par extra klick. Det tar bara ett par sekunder.
Kan säkert vara en lösning men ännu bättre om forumet var riktigt från början.Lägg in detta som bokmärke eller genväg i din mobila enhet eller laptop.
Det vore en stor fördel om vi kunde få lite hjälp med att förstå vad ni aktiva kritiker menar med "hur forumet borde ha sett ut från början". Att sluta klaga i generella termer, och i stället stå upp och konkret specificera vad det är ni menar.Kan säkert vara en lösning men ännu bättre om forumet var riktigt från början.
Utan bokmärken och utan att man själv måste komma på egna patentlösningar.
Jag har full förståelse för detta och inser att utvecklare av forumet gör sitt allra bästa.Vi i projektgruppen inga "gudar", vi är alla ideellt arbetande amatörer med några få experter till vår hjälp, så vi behöver verkligen konkret hjälp och genomtänkta synpunkter om hur vi ska vidareutveckla forumet.