• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad gjorde ni 22/7 2011?

H

hianders

Guest
Nu när det gått ett år sedan Oslo-beskjutningarna undrar man ju ofta vad man gjorde den dagen/kvällen. Ofta minns man ju glasklart var man befann sig och vad man gjorde.

Vi satt vid ställplatsen/gästhamnen i Kristinehamn och pratade med norrmän faktiskt. Först var det ju "bara" Oslo med 7 eller 8 döda, sen kom ju Utöya med ändå fler. Hasse hade satt på tv:n i hb så jag fick meddela min syster som satt i deras båt på Oslo-fjorden och naturligtvis inte visste något då.

Tragiskt är det i alla fall! Skänk en tanke till Norge imorgon.

fru hianders/Inger

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Vad gjorde ni 22/7 2011?

Husbilssemeter i Norge, med Trollstigen och andra ännu krokigare vägar. Och ja, det regnade då också!!

Mattssons

FD HBK Medlem
Kommun
Åland
HBK-Nr
10069
Medlemskap
2021

Vi var på väg från dansbandsveckan i Malung och tyckte allt lät bara overkligt... :-(
Vet inte om vi fattat ännu att någon kan vara så bestialisk?

/Åsa

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Jag och Runar var på ställplaten i Maria alm Österrike och gottade oss när vi såg detta på nyheterna.

F

F.d. 1286

Guest

Vi var i Norddal i Norge och alla TV-kanaler och radion hade sändningar hela dygnet om massakern - en chockartad händelse som vi aldrig glömmer.

F

F.d. 29841

Guest

Hej Inger.
Är du här med hundarna?
11 Sept fyller vår dotter år och den 22 juli fyller en av våra söner år. Inte några bra födelseldatum att komma ihåg,(och när hon föddes försvann Dag Hammarlund, i Kongo)
Vi var i Funäsdalen då (i regnet).
/Vidhem

Gert och Helen

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
9489
Medlemskap
2025

Vi var på våra respektive arbeten. Har alltid radion på. Kommer inte ihåg om de bröt sändningarna, när bomben hade exploderat i Oslo.

Toppen