• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad är det som händer?

karwis

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
318
Medlemskap
2025
Nu har jag startat två nya ämnen under två dagar. Jag har sett att de kommer med Under markisen men en liten stund senare så är de borta. Hur kan de bara försvinna? Det var också någon som hade svarat på en fråga som jag skrev.
Om jag gör inlägg i något redan befintligt ämne så blir det kvar.

//Karin

Kingen

HBK Medlem
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2025
Sv: Vad är det som händer?

Hej Karin

Det är så att när du ställer en fråga t.ex de frågor som du saknar så går någon i Webben in och flyttar respektive inlägg till rätt plats.

Frågan om "Hur ska man göra" hamnade under Reseplanering för Husbilen

Frågan om "Vad är bäst" hamnade under Sköt om Husbilen

Det finns ingen som tar bort inlägg som följer forumets regler, de kanske flyttas till rätt plats bara.

Kolla under din profil där finns en flik där det står hitta fler inlägg av Karwis
Karwis.JPG

Toppen