• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vad är det här?

F

F.d. 3705

Guest
Med risk för att göra bort mig...:oops:
Den här saken låg i husbilen som vi nyss köpt, men vad är det?

Bilagor

• foton augusti 309.jpg
    foton augusti 309.jpg
    2,5 MB · Visningar: 31

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Vad är det här?

Har du en alkovbil? I så fall kanske det är något sorts fallskydd för små barn från alkoven.

F

F.d. 3705

Guest

Jo det tänkte vi på med, men pinnarna känns lite tjocka...

Här är två bilder till

Bilagor

• foton augusti 308.jpg
    foton augusti 308.jpg
    2,4 MB · Visningar: 13
  • foton augusti 310.jpg
    foton augusti 310.jpg
    2,1 MB · Visningar: 9
F

F.d. 3705

Guest

Fallskydd tror jag inte att det är, det finns ett nät vid alkoven, och jag ser inte hur den här mojängen skulle kunna höra dit på något sätt alls.

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

När du visar den uppställd som ett A med tvärstagen så lutar det nog åt torkställningshållet (tjocka pinna > mindre veck).

F

F.d. 3705

Guest

Ja kanske det, det står nåt med sanitary på den..så det kanske är en torkställning då... men hur sjutton ska den användas?? Man kan ju inte ställa den på backen...

F

F.d. 3705

Guest

Bilen är köpt på en firma som importerat den från Belgien...så det blir nog lite svårt..:wink:

F

F.d. 50106

Guest

Hej jag tror det är en tork ställning
Yvonne skaldjur

M

mikkis

Guest

hej. detta du har å bilden är en torkställning då du tvättat kläder. och den ska stå precis så som du har den på bilden.. det fattas inget och den är väldigt bra att ha.

mikkis

F

F.d. 29841

Guest

hej
Om du inte haft någon nytta av den. så kast skiten.
/Vidhem

F

F.d. 3705

Guest

SEPTPLMC
:applaus:Bästa förslaget haha!

vidhem
Vi har ju bara haft husbilen en vecka så om jag har användning för den vet jag inte än.:wink:

Gillis & Ankie

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5101
Medlemskap
2024

Paris
En multifunktionell, hopfällbar torkställning i rostfritt stål. Fungerar bra för tvätt som måste plantorkas, men kan även ställas i 45-gradig vinkel lutad mot vägg eller vikas ut helt till en triangelformad ställning som kan ställas på badkaret för att spara utrymme. Plastdetaljerna bryts inte ned av solljus vid utomhusbruk. Hängkapacitet: 13 meter. Mått: 126x65 cm.:spinny:

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Hej igen iapia ,torkställning är det som ja sa från början, Men kolla om den passar fram för dörren !!kan ha använts som hund,eller barn gallerför

Toppen