• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

VAD ÄR DETTA ?

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024
Har fått igång ett partnerid för att vi: kära hustru och jag ska kunna gå in var och för sig även under chatten.
Nu försökte jag gå in och svara ( Skriva ett svar) på ett inlägg. Och får i respons att jag inte har behörighet......
Hur fungerar detta ? Är det någon vits med " Partner ide`n" om man inte kan skriva som vanligt?
/ Frank ?

F

F.d. 940

Guest
Sv: VAD ÄR DETTA ?

Hej Frank.
Var det ett inlägg under Personliga betraktelser,där går det inte att svara.
Arne.

F

F.d. 2774

Guest

Har fått igång ett partnerid för att vi: kära hustru och jag ska kunna gå in var och för sig även under chatten.
Nu försökte jag gå in och svara ( Skriva ett svar) på ett inlägg. Och får i respons att jag inte har behörighet......
Hur fungerar detta ? Är det någon vits med " Partner ide`n" om man inte kan skriva som vanligt?
/ Frank ?

Jag var oxå inne och skulle svara på ett inlägg, och fick till svar att jag inte var behörig.
Jag startade om men fick samma svar igen, då kollade jag upp och såg att det stod 'personliga betraktelser' så då fick jag förklaringen :eek:

Frank Ekman

HBK Medlem
Kommun
Horn
HBK-Nr
111
Medlemskap
2024

:wideeyed: Ok. Tackar.

Det kan nog mycket väl vara så. Kommer tyvärr inte ihåg vad jag skulle svara på. Jag får försöka igen och se om det fungerar.

Hej och ha det!
/ Frank

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Är det någon som är nyfiken på olika funktioner och sätt att svara på inlägg eller starta nya ämnen så finns det ett Testforum där ni kan prova. Skriv dock inget viktigt utan testa bara hur det fungerar. Inlägg och trådar kommer att raderas med (o)jämna mellanrum i detta Testforum.

Beträffande Personliga betraktelser så är det enbart trådskaparen som kan lägga till nya inlägg där. Det går alltså inte att svara på ett inlägg.

Båda dessa forum hittar ni under Innehåll i den högra spalten på startsidan (Husbilsklubben.se i den blå listen överst eller längst ner på varje sida).

Toppen