• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vadå Ystad

Lasse N

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2634
Medlemskap
2022
Sv: Vadå Ystad

"Platsen uppfyller inte kraven som finns för att kallas ställplats, men i folkmun gör det det och därför händer det att folk klagar på att det inte finns tillräcklig service, säger hon."

Vem bestämmer hur platsen skall se ut för att få kallas ställplats??????
Lasse

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

Tycker platsen är jättefin underbar utsikt mot havet lugn och fin miljö perfekt plats för övernattning med husbil.Vi efterfrågar INTE mer service, vi har allt vi behöver "ombord"
dusch varmvatten toalett. Vad beträffar om vad stället skall kallas så är det i mitt tycke en" skitsak" med tanke på närheten till reningsverket.Skulle försöka vara rolig.:twitcy:
Faktum kvarstår stället är precis Så som vi vill att det skall vara för oss husbilsnomader.
Stort TACK till markägaren Heders som vi säger i Sörmland.:)

saxtorp

HBK Medlem
Kommun
Saxtorp
HBK-Nr
2114
Medlemskap
2025

Hej! Skulle inte tro att det går att avgiftsbelägga platsen då marken enligt uppgift ägs av en stiftelse och ändamålet är att den ska användas som fritidsändamål. Men klarhet får man ju om Ystad kommun kontaktas och det tror jag att jag göra förresten. Tycker det får vara nog med alla avgifter hit och dit.
:swoon:

hjonzon

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3240
Medlemskap
2025

Hej ! Denna möjlighet att stanna över natten så nära Ystad är ju ypperlig . Och vill man så parkerar man ju vid Marinan med lite mera faciliter till en hyffsad avgift. Kan det bli bättre med två val .. Hjonzon

Toppen