• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vackert igen!

F

F.d. 7220

Guest
Sv: Vackert igen!

Man kan inte sitta i TV soffan och skylla på förhållanden och omständigheter och likgiltigt låta bli att göra någonting, när man ser ett sånt här inslag.

Den här fadern tar sin sons liv på största allvar och ger honom upplevelser som han är oförmögen att klara själv. Fadern formligen bär honom på sina starka armar. Att se sonens nöjda leende är helt otroligt. Vilket avtryck ett sånt leende måste göra i ett fadershjärta.

De är inte ensamma i det här. Det är ett stort antal i vårt land som på olika sätt i tysthet, hjälper sina medmänniskor till ett värdigt liv. Det är rörande att i vardagen bevittna deras enorma uppoffringar. En humanitet som går som en solstråle rakt in mig.

Tänk om det fanns ännu fler som kunde ladda vår jord med en sån kraft. Vilken värld vi skulle kunna skapa för varandra.

Den här fadern är en vägvisare i mörkret. Han håller sitt hjärta vid liv. Det är en viktig värld att kämpa för. Han visar en utväg ur sorgens labyrint. Han står över alla lovord.

F

F.d. 9520

Guest

Ja visst är det underbart att se! Det finns visst fler och längre inslag på Youtube om detta. Man blir rörd varje gång man ser der. Bara att hoppas att man själv kan nå upp till en del av det någon gång!

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Hej Ylwa,
mycket gripande film.
Vilken underbar pappa, otroligt att se dessa underbara och hjälpsamma människor.
Urstarkt, att han bara orkade ta sig i mål.
V-backen :)

Toppen