• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

V-75

F

F.d. 25020

Guest
Idag ville hästarna nästan som jag 25 femmor a 830 kr inte illa hoppas på bättre tur nästa gång, bra med lite pengar före jul:santa-2-icon: .
Mvh 220 Sture i Pajala

F

F.d. 11846

Guest
Sv: V-75

Grattis Sture , kan vi ta festen sammtidigt , som vi åker upp till Kirkenes i Norge ??

du kan ju beställa röding o öring då av oss.:wink:

God Jul o Gott Nytt år Sture med Fam :santa-2-icon:

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

GRATTIS Sture till V-75vinsten!

Det känns ju alltid skönt att vinna lite extrapengar, men för vår del är det längesedan.

Idag hade vi 2 rätt på det ena systemet och 4 på det andra - men nästa vecka då kommer vinsten (tror jag).

Man är väl som loppan - lever på hoppet.

Hälsningar från söder
Anita o Dan
:santa1: :ball-icon:

F

F.d. 50016

Guest

Jag känner en person som är expert på V-75. Före vet han alltid vem som vinner och efter vet han alltid varför dom inte vann.

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2025

Hej , här är det en till som har börjat att spela på hästar. Jag skulle bara testa några gånger i våras, hade spelat ca tre gånger för endast 50 kr , plötsligt så vann jag 6300 kr sen har det blivit lite små summor sedan dess. Nu spelar jag två gånger i veckan för sammanlagt 100 kr. Så nu har jag även ett " V75- kort" ev vinst betalas ut direkt till ett konto. Hoppas att det går bra och lyka till för alla som spelar i klubben:santa1: Mvh

Toppen