• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vårvinter ?

Pensionär

HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3142
Medlemskap
2025
Så här såg det ut på vår camping vid Askrikefjärden i dag vid lunchtid.
Man kände att solen värmde, men det lär nog ta sin tid innan vi kan ta med husbilen!
Jag förstår tranorna som kom från Danmark och vände om!!!!!

Bilagor

• Vinter 1 2010.jpg
    Vinter 1 2010.jpg
    1,1 MB · Visningar: 16
F

F.d. 297

Guest
Sv: Vårvinter ?

Å vilka fina bilder men jag håller med att undra inte på att Tranorna vände om. Ja det ser lika dant ut på våran camping på Nygård. Vi har bytt ut våran husbil till en Kabe Royal 780 U-tdl 2010. Så nu kommer vi inte att åka så mycket mera än någon tur till Dalsland. Nu måste jag fråga har klubben tagit bort där man kunde sälja tillbehör till husbilar? Har inte varit inne här på jätte länge.
För vi köpte ett helt nytt husbilställt liknade standby det största och dyraste av Svenska tält Esabella med beiga gardiner och vintersäkring innan vi hade bestämt oss för husvagnen. Tältet är sprillans nytt. Så hojta till om det är någon som behöver ha något sådant tält här i klubben.

Mvh
Anita o Risto i Täby

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Vårvinter ?

Aktuella annonser finns kvar i mittenspalten.
Där kan du lägga in tältet.

Toppen