• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vårkänning?

F

F.d. 1082

Guest
Nu är jag bara så j----a trött på detta blåsväder som tycks drabba oss varje helg!Och däremellan även under veckorna.Dessutom har det som vanligt börjat att regna"inte alls ovanligt".Så nu ser jag verkligen fram emot en soligt underbar varm sommar,när vi bara tar bilen och åker iväg på helgen till en stilla och lugn plats.
Detta är det jag längtar efter mest av allt just NU!!!!!!!!!

Lennart.

F

F.d. 10558

Guest
Sv: Vårkänning?

Jaha du Lennart, mina vårkänslor grusades nu på morgonen.
Snön vräker ner, flingor som dasslock, så det är väl bara att dra på sig täcket igen.
Men var possitiv och håll ut ;) vi kommer dit förr eller senare, och den som längtar efter något gôtt, väntar inte för länge!
Ha de!
/Bosse

F

F.d. 6238

Guest

Jag har sagt det förut och säger det igen:

DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT väntar ALLTID FÖR länge.
Men våren är på gång.

F

F.d. 1082

Guest

Jag hörde just att det är stor risk att vi blåser bort framåt kvällen!
Men jag tror på dig Kurtan.

Lennart

F

F.d. 6238

Guest

Susanne, om jag säger så här:
Den som väntar på något gott!!!

Vi sitter här på Berget och väntar på att vi skall Landa på Ragglanda Airport.
Kan då konstatera att Vi väntar ALLTID för länge på detta.
Hade vi kommit imorgon hade det också varit för LÄNGE.
Det skulle varit IDAG.

Men eftersom Årsmötet är bestämt sedan länge, är det ALLTID för länge.

Emellertid har vi varit ute med bilen i vårt närområde och kunde då konstatera att VÅREN är verkligen på gång.

Enligt SMHI så kommer en släkting till Gudrun att börja blåsa ikväll. Men jag hävdar fortfarande att sedan SMHI flyttade till Norrköping så har det inte varit någon ordning på vädret.

Men vem vet Susanne om abstinensen blir för stor så kanske att vi kan landa på RAKSTRÄCKAN på Ragglanda Airport lite innan årsmötet.
Jag lovar att va orakad så att jag kan utnyttja tillfället att Raka mig på rak sträckan.
Hls Kurt

Toppen