• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vår nya Husbil

F

F.d. 17941

Guest
Sv: Vår nya Husbil

Lycka till med nya husbilen.
Hoppas ni får göra många fina resor , uppleva spännande saker !

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Grattis till En trevlig upplevelse!
En Bürstner 810 Elegance landade igår kväll kl 20.15 på vår tomt...

Nu blir det till att bygga in de x-tra ting som vi anser underlättar livet i vår husbil.
(där är jag nog ingen referens punkt... ;) mer en teknik "stolle" )

Lycka till med den Nya bilen!
Mvh. Magnus

Nisse & Agneta

HBK Medlem
Kommun
Herrljunga
HBK-Nr
944
Medlemskap
2025

Hej och Tack,
Vi får önska er lycka till med ny bilen, det är som du säger att det är ju mycket att ordna med man vill ju sätta sin egen prägel, namn skall på, HBK loggan med nr. sedan är det mycket inne med TV, grogg och vinglas, kläder, vilka skåp ska ha de prylar och inte.
Det tar lite tid, men det är kul.
Fösta resan går till Ljusdal och vinterfiske om en vecka drygt.
Ha det så gôtt.
Nisse.

F

F.d. 1286

Guest

GRATTIS och LYCKA TILL!
Vi hämtade vår nya Hymer B 578 i januari och är nu i Portugal. Bilen gar gått ca 5750 km och nästan allt är bra. Lite skrammel och gnissel förekommer, några lås kärvar, gasolomkopplaren fungerar ej, motorn har "tappat" ca 100 hk! Det senare märks bara i backarna då jag trots nya 3-litersmotorn och 177 hk måste växla ner till 4:an för att komma upp. Annars bra....;)

Toppen