• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vår Kroatienresa

Sten-Åke o Maisy

HBK Medlem
Inlägg
628
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
1130
Medlemskap
2024
Sv: Vår Kroatienresa

Vi är nu i Porton Biondi efter att ha stannat till några dagar på Park Umag. En trevlig camping som vid första anblicken verkade lite sliten men som visat sig ha hög trivselfaktor ju mer man lär känna den. Tråkigt med cykelolyckan. Det är aldrig roligt att som barn få sitta och titta på andra som roar sig och inte kunna delta. Har förresten listat ut vart Kalle ankas antagonist hackspetten semestrar. Här på campingen! Eller kanske någon kan förklara vad det är som entonigt sitter och tutar i ett träd mitt i natten här nere? Vår hund går igång vid varje "serenad" så det blir lite extra cirkus i hbn. Vet ej om ni är kvar när detta skrivs men hoppas ni fått lite av det fina vädret som vi har nu.
Mvh Conny, Ewa och Cesar

Vi brukar kalla den för idioten.Aldrig sett den bara hört den.
 

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
384
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Sv: Vår Kroatienresa

Vi är nu i Porton Biondi efter att ha stannat till några dagar på Park Umag. En trevlig camping som vid första anblicken verkade lite sliten men som visat sig ha hög trivselfaktor ju mer man lär känna den. Tråkigt med cykelolyckan. Det är aldrig roligt att som barn få sitta och titta på andra som roar sig och inte kunna delta. Har förresten listat ut vart Kalle ankas antagonist hackspetten semestrar. Här på campingen! Eller kanske någon kan förklara vad det är som entonigt sitter och tutar i ett träd mitt i natten här nere? Vår hund går igång vid varje "serenad" så det blir lite extra cirkus i hbn. Vet ej om ni är kvar när detta skrivs men hoppas ni fått lite av det fina vädret som vi har nu.
Mvh Conny, Ewa och Cesar


Det är en uv av något slag.När ni kommer dit nästa gång så titta på personalens T-tröjor
så ser ni denna uv på dessa tröjor.Ja den är vekligen enerverande.

Puss o Kram Johnny
 
F

F.d. 25437

Guest
Sv: Vår Kroatienresa

Hej
vi sitter nu och planerar vår första resa till Kroatien
vilken väg tog ni genom Österrike ?
Det verkade vara så fint den vägen ni åkte
MVH
Tommy o Pia
 
Toppen