• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vår första resa med vår första husbil

F

F.d. 25842

Guest
Ja då vart premiärturen avklarad för mig sambon och våra 2 hundar. Vi köpte våra första husbil i slutet av Mars och i helgen blev första turen, inget speciellt mer för att känna in oss, pella på grejer osv och vad vi fastnade för detta liv helt fantastiskt. Vi satt vid middagen nu och sa att vi skiter i jobben imorgon och tar en natt till :) kommer bli många härliga helger semestrar fram över. Vi tog in första natten på getterönsflygplats och andra på Häggåns rastplats, som sagt inget speciellt men änå väldigt speciellt. Till de framförvarande turerna kommer även våra 2 kattar åka med det blir fullt hus i våsa 5.70 m...härligt :)

Lasse och Sabina
 

PeterK

HBK Medlem
Inlägg
8.912
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2024
Sv: Vår första resa med vår första husbil

Härligt !!

Jag blir avis,
Vi går i väntans tider, vår premiär blir efter påsk, då vi hämtar vår 1:a husbil.
 
F

F.d. 25842

Guest
Sv: Vår första resa med vår första husbil

Haha jag många varelser blir det :)
 
F

F.d. 52918

Guest
Sv: Vår första resa med vår första husbil

Låter roligt, har haft husbil nu i 3 år o man är som kora första gången de släpps ut på grönbete, dvs underbart
Ha d gött
 
L

Logitech

Guest
Sv: Vår första resa med vår första husbil

Lycka till med första husbilen , och den första sommaren i den ! Själva ska vi inte besiktiga HB:n förrän den andra maj , innan vi sticker iväg till Gotland på den härliga semestern . Husbil är livet och friheten. MVH. Logitech m Hustru !:mh: :spinny:
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.195
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Sv: Vår första resa med vår första husbil

Hej.
Börjar bli lite avundsjuk på alla inlägg om "första turen". Hustrun och jag har beställt vår första husbil i februari i år men leveransen beräknas till juni. Vi får vänta länge än.
Vi önskar all med husbil en trevlig premiär i "gôtt" väder
 
F

F.d. 55732

Guest
Sv: Vår första resa med vår första husbil

Låter härligt. Väntar på att få ta premiärturen också. Vi har köpt våran första. Husbil också, men får den först veckan efter påsk. Beställde i oktober så väntan har varit olidligt lång. Men nu är det bara en vecka kvar. Trevlig påsk alla.
 

Lundsholm

HBK Medlem
Inlägg
10.134
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2024
Sv: Vår första resa med vår första husbil

Grattis till husbilen och hoppas känslan sitter kvar. Det är ett underbart sätt att få leva på och som många andra sagt, det behöver inte vara långresor, precis lika bra en liten bit bort bara. Det finns mycket att upptäcka hemomkring!!!
 
Toppen