• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Vår första husbil!

F

F.d. 30311

Guest
Nu på måndag skall vi hämta vår första husbil, en en Carado T345 modell 2008 som har gått 5000mil. Hoppas att denna bil kommer att funka för två nybörjare som snart skall ut på vägarna! :)
Liten bild på skönheten!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    39,3 KB · Visningar: 23
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 53308

Guest
Sv: Vår första husbil!

Lycka till med bilen, husbilslivet är ett underbart liv. :msn_smiley::msn_smiley:

F

F.d. 30311

Guest

Tackar och bugar för detta, skall bli spännande och kul! :)

Thomas.M

FD HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
16090
Medlemskap
2021

Lycka till med allt, det är underbart,vi fick våran bil för två veckor sedan:yes:

F

F.d. 30311

Guest

Tack, detsamma till er! Lite pyssel så här i början innan man vet vad man skall ha med sig mm. Får växa in i det så sakta! :)

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Grattis till fina husbilen . Kommer ihåg känslan när vi köpte vår första. Har gett oss så mycket glädje och upplevelser. Så lycka till med husbilslivet.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027

Grattis till nya bilen och välkommen till HBK. Hoppas ni som vi finner att köpa husbil var det bästa vi någonsin gjort. Att vi sen lärt oss massor på HBK som gör husbilslivet ännu mer roligt och spännande gör saken ännu bättre.

Jolof

HBK Medlem
Kommun
Hedemora
HBK-Nr
11883
Medlemskap
2026

Är övertygad om att ni kommer älska husbilslivet! Vi köpte en husbil på prov istället för att hyra en. Nu är vi så övertygade om att detta är helt rätt för oss så det kommer bli husbilsliv livet ut :) Tror ni kommer trivas extra bra för jag ser att chassit och motorn kommer från Ford :msn_thumbup:

RM Friberg

FD HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15923
Medlemskap
2021

Lycka till!
Vi hämtade vår första HB innan Midsommar i år och har redan njutit en hel del.
Hela flocken var ute i helgen - gubben, gumman, hunden och katten:)

Helena&Rolf

HBK Medlem
Kommun
Åtvidaberg
HBK-Nr
10108
Medlemskap
2025

Grattis till bilen, hoppas allt blir bra.
Ni hinner ju med några turer innan vintern och känna er för
<<<<<helena&Rolf

F

F.d. 30311

Guest

Tack för detta, jungfruresan till Läckö Slott är avklarad utan några problem! Allt gick kanon! :)

F

F.d. 55328

Guest

Grattis och välkommna. Jag minns den första natten i husbil, varken jag eller frun kunde sova. Klockan tre på natten var vi ute och gick på gatorna i Lysekil. Året innan var vi och tältade på en ö utanför Orust. Det var den natten det var rekord i antal blixtnedslag på Västkusten. Både vägar och hus spolades bort. Det blev vår sista natt i tält och en säng två meter över marken och under tak kändes som ett passande alternativ.

Toppen