• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vår första husbil

F

F.d. 3320

Guest
Hej!

Igår var vi och hämtade vår första husbil, en Elnagh Marlin 65G. Det ska bli så kul och även spännande att prova på detta, för oss helt nya livsstilen. Tidigare har vi tältat (åkt mc som finns kvar) så det blir säkert en riktigt stor skillnad.
Harriet och Ove och fyra hundar som härmed kan följa med.:mcride:

F

F.d. 839

Guest
Sv: Vår första husbil

Harriet,

Congratulation med den nya husbilen med många safe miles och som always a safe return. Det är en helt annat livsstil än vad du har varit van vid. Detta är en lyx, jag skulle aldrig i livet vilja vara utan.

F

F.d. 6238

Guest
Sv: Vår första husbil

Hej Harriet och GRATULERAR till Er nya bil.
Vi har också ett förflutet som MC förare och passagerare. Vi körde BMW i många år och var medlemmar i Svenska BMW-MC klubben. Körde dessutom Sidvagn i många år och det saknar jag idag.

Det var mycket roligt. Vi sålde våran "vanliga" bil för att köra Sidvagn året om och det var en mycket lycklig tid i livet. Men nu gäller andra förutsättningar och nu tycker jag att livet leker.
Tälta gjorde vi bara en gång och det var på Öland 1962. När vi vaknade så låg vi och flöt på våra luftmadrasser.
Sedan dess så är det Husbil som gäller.
Hoppas att Ni får lika många lyckliga år som vi har haft med husbil, hälsar Monica o Kurt från Göteborg.
:D:D:D:D

Toppen