• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Vår bil syns från rymden!

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
När jag tittar på "Var Finns Vi" och väljer satellitbild och zoomar in så mycket som möjligt ser jag vår husbil stående intill huset. En skojig grej!

(Dessutom ser jag att karta och satellitbild är körskjutna lite. Plutten på kartan hamnar fel på satellitbilden.)

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Vår bil syns från rymden!

Denna eminenta sida som vi just nu är på! Kolla längst upp så hittar du "Var Finns Vi".

F

F.d. 6238

Guest

Grattis Micke.

Hoppas att vår Kamrat Christer ser Er Nästa gång han passerar över Ert hus.

HÄFTIGT.
Hls Monica o Kurt

;) ;) ;) ;) :D :D :D :D

F

F.d. 6424

Guest

E det det vita till höger om Dutten?

Rickard

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

Just det. Strax till höger om plutten som sitter fel på satellitbilden. Lite konstigt att karta och satellit inte stämmer men det finns nog någon finess med det, som med så mycket annat.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

Kartor och bilder i Var Finns Vi kommer från Google så det måste vara deras synkning som inte stämmer precis. Såg också att kartan försvann vid de högre zoomnivåerna.

G

GunDogs

Guest

Tyvärr kan inte jag se vår husbil från rymden därför att upplösningen på bilden är mycket lägre här i Nordvästskåne än i Michaels område. Undrar varför. Det är likadant i Google Earth. Vissa delar av landet är högupplösta och övrigt är bara suddigt. Undrar vad som prioriteras. Dessutom (som jag påpekat i en anna tråd) står det fel gatuadress i kartan. Men pluppen sitter rätt. Man får va glad för det lilla.

F

F.d. 24280

Guest

Iofs,så är jag mer än nöjd om jag ser min bil på parkeringsplatsen utanför vardagsrums fönster på mornarna...då vet jag att det är ingen som har snot den.Sen om den syns inte från rymden så har det inte så stor betydelse för mig..den föra är viktigare:)

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

ok. vi ser bara ett hopp matta på våran karta.

Toppen