Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Någon som vet om det är OK att stå med husbilen en natt på
Parkeringen utanför Samarkand i växsjö?
Varför inte använda den anlagda ställplatsen som ligger strax bakom polishuset centralt i Växjö?
//Tommy
Den ligger bakom Håkanssons Maskinaffär, rättare sagt bakom det stället som man spelade biljard på.(hette det Zeldas?). Man kör in på Storängsgatan och kör bort mot järnvägen så ligger den där till vänster.Var mer exakt ligger den? Finns där någon beskrivning om den här eller på internet?
(Jag är alltså uppvuxen i Växjö och har god lokalkännedom om stan, om än gammal då jag flyttade därifrån innan det fanns några ställplatser, men kan inte hitta den du syftar på...)
Var mer exakt ligger den? Finns där någon beskrivning om den här eller på internet?
(Jag är alltså uppvuxen i Växjö och har god lokalkännedom om stan, om än gammal då jag flyttade därifrån innan det fanns några ställplatser, men kan inte hitta den du syftar på...)
Den ligger bakom Håkanssons Maskinaffär, rättare sagt bakom det stället som man spelade biljard på.(hette det Zeldas?). Man kör in på Storängsgatan och kör bort mot järnvägen så ligger den där till vänster.